Torby papierowe są doskonałą formą reklamy. Można na nich nadrukować logo firmy, różne hasła czy inne grafiki. Pokazują także, że przedsiębiorstwu, firmie, czy właścicielowi sklepu zależy na aktywnym uczestnictwie w dbaniu o bezpieczeństwo środowiska. Coraz częściej spotykane są w sklepach – zarówno tych mniejszych, jak i większych. Dla kogo jeszcze są przeznaczone torby papierowe?
Torby do pakowania zakupów w sklepach
Z toreb papierowych korzystają przede wszystkim sklepy – zarówno duże hipermarkety, jak i małe osiedlowe sklepiki. Pokazują swoje zaangażowanie w ekologię, przyczyniają się do zmniejszenia produkcji plastiku i ilości odpadów, jakie generują torby plastikowe. Są funkcjonalne, biodegradowalne i można je wykorzystać wielokrotnie.
Torby na upominki z konferencji, targów
Na różnego rodzaju konferencjach i targach branżowych popularne jest obdarowywanie gości różnymi upominkami i gadżetami reklamowymi. Coraz częściej do ich zapakowania pracodawcy decydują się na papierowe torby – zarówno szare, ekologiczne, jak i laminowane. Można na nich umieścić dowolną grafikę, logo, czy hasło reklamowe. Te bardziej estetyczne lub o humorystycznym wydźwięku z pewnością zachęcą obdarowanego do zachowania jej na dłużej i ponownego wykorzystania.
Torby na nagrody dla gmin i szkół
Na festynach i różnych uroczystościach organizowanych przez szkoły, gminy lub urzędy miasta często organizowane są konkursy z nagrodami, a papierowa torba jest doskonałym sposobem na ich zapakowanie. Ekologiczne, szare lub białe torby wykorzystywane są do prezentów z gadżetami reklamowymi, a ozdobne, laminowane do zapakowania bardziej kosztownych nagród głównych.
Torby papierowe mają bardzo szerokie zastosowanie. Dzięki tak wielu rodzajom i wymiarom mogą służyć do zapakowania różnych rzeczy – od zakupów po prezenty i nagrody. Laminowane, wielobarwne tory, uchodzące za bardziej eleganckie znajdą swoje zastosowanie przy różnych konkursach, prezentach dla pracowników i konferencjach z ważnymi kontrahentami, podczas gdy ekologiczne są doskonałą opcją do zapakowania gadżetów reklamowych, dla firm szczególnie dbających o środowisko i sklepów.