Torby papierowe – dla kogo?

Torby papierowe są doskonałą formą reklamy. Można na nich nadrukować logo firmy, różne hasła czy inne grafiki. Pokazują także, że przedsiębiorstwu, firmie, czy właścicielowi sklepu zależy na aktywnym uczestnictwie w dbaniu o bezpieczeństwo środowiska. Coraz częściej spotykane są w sklepach – zarówno tych mniejszych, jak i większych. Dla kogo jeszcze są przeznaczone torby papierowe?

Torby Papierowe

Torby do pakowania zakupów w sklepach

Z toreb papierowych korzystają przede wszystkim sklepy – zarówno duże hipermarkety, jak i małe osiedlowe sklepiki. Pokazują swoje zaangażowanie w ekologię, przyczyniają się do zmniejszenia produkcji plastiku i ilości odpadów, jakie generują torby plastikowe. Są funkcjonalne, biodegradowalne i można je wykorzystać wielokrotnie.

Torby na upominki z konferencji, targów

Na różnego rodzaju konferencjach i targach branżowych popularne jest obdarowywanie gości różnymi upominkami i gadżetami reklamowymi. Coraz częściej do ich zapakowania pracodawcy decydują się na papierowe torby – zarówno szare, ekologiczne, jak i laminowane. Można na nich umieścić dowolną grafikę, logo, czy hasło reklamowe. Te bardziej estetyczne lub o humorystycznym wydźwięku z pewnością zachęcą obdarowanego do zachowania jej na dłużej i ponownego wykorzystania.

Torby na nagrody dla gmin i szkół

Na festynach i różnych uroczystościach organizowanych przez szkoły, gminy lub urzędy miasta często organizowane są konkursy z nagrodami, a papierowa torba jest doskonałym sposobem na ich zapakowanie. Ekologiczne, szare lub białe torby wykorzystywane są do prezentów z gadżetami reklamowymi, a ozdobne, laminowane do zapakowania bardziej kosztownych nagród głównych.

Torby papierowe mają bardzo szerokie zastosowanie. Dzięki tak wielu rodzajom i wymiarom mogą służyć do zapakowania różnych rzeczy – od zakupów po prezenty i nagrody. Laminowane, wielobarwne tory, uchodzące za bardziej eleganckie znajdą swoje zastosowanie przy różnych konkursach, prezentach dla pracowników i konferencjach z ważnymi kontrahentami, podczas gdy ekologiczne są doskonałą opcją do zapakowania gadżetów reklamowych, dla firm szczególnie dbających o środowisko i sklepów.

This entry was posted in Bez kategorii. Bookmark the permalink.

Comments are closed.