Dlaczego torby papierowe są coraz popularniejsze w sklepach?

Coraz więcej właścicieli sklepów decyduje się na wyposażenie swoich lokali w papierowe torby reklamowe, w zamian za ich plastikowe odpowiedniki. Szkodliwość plastiku dla środowiska jest obecnie powszechnie znana i przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na bardziej ekologiczne rozwiązania – czy to w przypadku reklamy, opakowań, czy produktów. Dlaczego te decyzje są tak popularne?

papierowe torby

Ekologia

Przedsiębiorcy decydują się na takie rozwiązania głównie ze względów ekologicznych – papier rozkłada się stosunkowo krótko (2 – 3 miesiące), może być poddawana recyklingowi lub być ponownie wykorzystany. Plastikowe torby foliowe mogą rozkładać się nawet 800 lat. Wybierając torby papierowe właściciel sklepu pokazuje klientom, że troszczy się o środowisko naturalne i aktywnie uczestniczy w jego ochronie.

Reklama

Torby papierowe to także niedroga i prosta metoda reklamy sklepu. Wykonanie nadruku jest zdecydowanie łatwiejsze w przypadku toreb papierowych, niż plastikowych, a może być i często jest on wykonywany bezpiecznymi dla środowiska metodami. Użytkowana przez klientów torba, za każdym razem będzie przypominała o usługach sklepu. Także samo zastosowanie ekologicznych rozwiązań jest świetną reklamą wizerunku firmy, jako takiej, która dba o środowisko. Te drobne działania z pewnością zostaną zauważone i docenione przez odwiedzających sklep klientów.

Funkcjonalność

Torby papierowe są przede wszystkim funkcjonalne. W zależności od gramatury papieru mogą przenieść naprawdę duże obciążenia – nawet do 15 kg. Ponadto nie eksponują swojej zawartości, nie rozciągają się i jak wspomniano wcześniej – mogą zostać ponownie wykorzystane, a ich zastosowanie jest niezwykle uniwersalne. Wpisują się także w popularne obecnie trendy ekologiczne.

Zainteresowanie papierowymi torbami reklamowymi, czy na zakupy wzrasta. Sklepy coraz częściej decydują się na takie rozwiązania także do pakowania pieczywa, owoców i warzyw. Coraz większe zainteresowanie ekologią wśród społeczeństwa sprawia, że sklepy chętniej decydują się za zastępowanie klasycznych, foliowych reklamówek torbami papierowymi.

This entry was posted in Bez kategorii. Bookmark the permalink.

Comments are closed.