Co wziąć pod uwagę wybierając torbę papierową dla swojej firmy?

Prowadzenie biznesu to sztuka codziennego podejmowania decyzji. Począwszy od tych najbardziej strategicznych, po te z pozoru błahe, a jednak wciąż wpływające na jego sukces rynkowy: od strategii rozwoju przedsiębiorstwa, przez decyzje personalne, aż po kwestie związane z marketingiem i wizerunkiem firmy. Na ten ostatni składa się z kolei wiele elementów: od samej oferty i jakości obsługi klienta, przez logo, stronę internetową, czy wreszcie materiały marketingowe, które często są jednym z pierwszych punktów kontaktu Twojej marki z klientem.

Produktem, który daje ogromne możliwości promocyjne, są papierowe torby reklamowe, które sprawdzają się świetnie, na przykład podczas obecności firmy na targach branżowych i podczas wszelkiego rodzaju eventów, zaznaczając obecność Twojej marki podczas wydarzenia. Dlatego, podpowiadamy jakie elementy wziąć pod uwagę by wybrać torbę, która nie tylko spełni swoją praktyczną funkcję, ale też przyciągnie i zatrzyma na dłużej uwagę Twoich obecnych i potencjalnych klientów.

 

Rodzaj i format

 

Papierowe torby reklamowe - sprawdź jaki format będzie odpowiedni.

Pierwszym krokiem do wyboru właściwej torby papierowej jest zastanowienie się jakim celom ta ma służyć. Jeśli chcesz umieszczać w niej wyłącznie drukowane materiały marketingowe, w większości przypadków wystarczającym rozmiarem torby będzie format mieszczący A4. Jeżeli planujesz wręczać klientom na przykład brandowane, firmowe czekoladki czy inne drobne upominki, zdecyduj się na mniejsze torby, które będą lepiej dopasowane do wymiarów Twoich firmowych gadżetów. Jeśli natomiast planujesz umieszczać w nich cięższe przedmioty, postaw na ekskluzywne torby z papieru kredowego pokrytego laminatem błyszczącym lub matowym. Taka torba w połączeniu z mocnym, syntetycznym uchwytem będzie nie tylko doskonałą wizytówką Twojej firmy, ale zapewni również większą wytrzymałość oraz komfort swobodnego i wygodnego przenoszenia zawartości.

Pamiętaj również, że możesz wykonać torbę w rozmiarze „na zamówienie”. Takie rozwiązanie będzie dobrym wyjściem w przypadku gadżetów o nietypowych gabarytach. Wówczas warto wybrać dostawcę, który na podstawie otrzymanych informacji doradzi najbardziej optymalny format i będzie gotowy zrealizować zamówienie już przy niewielkim nakładzie.

 

Kolor i nadruk

 

Polecamy sprawdzić nasze torby reklamowe z nadrukiem.

Jeśli wiesz już jakiego rodzaju i formatu torby potrzebujesz, pora zastanowić się nad kolorem i nadrukiem, czyli krótko mówiąc - nad projektem. Najprostszym i jednocześnie chętnie wybieranym przez firmy rozwiązaniem jest nadruk firmowego logo. Eliminuje to koszty wykonania dedykowanego projektu przez grafika, a przy tym doskonale spełnia swoją funkcję praktyczną. Jeśli szukasz standardowego, a przy tym niedrogiego rozwiązania, dobrym wyborem będą torby papierowe wykonane z białego lub szarego papieru, na którym może zostać wykonany dowolny nadruk. Jeśli natomiast zależy Ci na bardziej spersonalizowanym, ale nadal efektywnym kosztowo produkcie, pomyśl nad torbą standardową, na przykład w kolorze związanym z identyfikacją wizualną Twojej firmy (np. czarnym, zielonym, granatowym, pomarańczowym czy bordowym).

Kolor torby wybrany? Czas na decyzję o kolorze nadruku. Jeśli planujesz wykorzystać wyłącznie firmowe logo, pomyśl czy chcesz nadrukować je w pełnej wersji kolorystycznej czy może do Twoich celów wystarczy biała lub czarna odsłona logotypu. Jeśli dysponujesz większym budżetem, zastanów się czy nie warto stworzyć dedykowanego projektu graficznego, który poza logotypem będzie niósł również dodatkowy przekaz promocyjny. Możesz w nim wykorzystać hasło reklamowe, zdjęcia czy inne elementy graficzne, które przyciągną uwagę klienta.

 

Dodatki

 

Torby z nadrukiem - najlepszy sposób na reklamę.

Decyzje dotyczące podstawowych parametrów torby podjęte. Teraz pora zastanowić się nad dodatkowymi elementami, które sprawią, że twoja torba reklamowa będzie „szyta na miarę” i wyróżni Twoją firmę spośród innych. Szczególnie dużo możliwości w tym zakresie dają ekskluzywne torby papierowe, które oferują liczne opcje personalizacji, takie jak pokrycie torby lakierem UV czy wykonanie wewnętrznego zadruku. Warto również pomyśleć nad niestandardowym uchwytem – na przykład zamiast bawełnianego sznurka, dodać kolorowy uchwyt syntetyczny czy kolorową tasiemkę. Niestandardowym rozwiązaniem będzie również uchwyt wycięty w kształcie fasolki, który nada torbie nowoczesnego charakteru.

 

Torby reklamowe - nasza oferta.

 

Comments are closed.