3 powody, dla których warto postawić na torby papierowe

Większość z nas pamięta czasy, kiedy plastikowe torby wręczane klientom w sklepach były synonimem nowoczesności i luksusu. Te czasy na szczęście już dawno odeszły w niepamięć i obecnie większość marek, szczególnie tych działających w sposób zrównoważony, odchodzi od wręczania klientom plastikowych torebek, zastępując je torbami papierowymi. Znajdziemy je nie tylko w luksusowych sklepach odzieżowych, ale także w handlowych sieciach spożywczych, a coraz częściej również w małych lokalnych sklepach czy restauracjach. Torby papierowe robią więc zawrotną karierę nie tylko w dużym  biznesie, ale także w małych i średnich firmach, które coraz częściej dostrzegają korzyści z wykorzystania takiej formy promocji. Przyjrzyjmy się, dlaczego.

 

1. Drugie (długie) życie torby

 

Papierowe torby - szeroki asortyment.

Firmy coraz częściej zdają  sobie sprawę, że pięknie zaprojektowana i wykonana papierowa torba  wspiera tworzenie pożądanego wizerunku marki i pozwala pozycjonować ją jako luksusową, dostarczającą klientowi unikalne doświadczenie.  Dzieje się tak szczególnie często w obszarze firm odzieżowych z wyższej półki, kiedy znajdujące się na torbie logo marki premium staje się potwierdzeniem społecznego i finansowego statusu klienta. Właśnie dlatego, takie otrzymywane przy okazji zakupów torby są potem często wielokrotnie wykorzystywane przez kupujących na co dzień, otrzymując tym samym „drugie życie” i stając się doskonałym, niezależnym nośnikiem reklamowym, który spełnia swoją rolę promocyjną jeszcze długo po dokonaniu zakupów. Warto pamiętać, że to zjawisko nie dotyczy tylko wielkich marek premium, ale może doskonale zadziałać również w przypadku mniejszego biznesu. Indywidualnie zaprojektowana, elegancka, laminowana torba z unikalnym uchwytem będzie chętnie wykorzystywana przez klientów, stając się źródłem bezpłatnej promocji dla Twojej marki.

 

2. Eko-trend

 

Torba papierowa jako ekologiczne rozwiązanie.

Nie mniejsze znaczenie dla rosnącej popularności papierowych toreb ma fakt, że doskonale wpisują się one w obowiązujące eko-trendy. Są bowiem biodegradowalne i mogą być poddawane procesowi recyklingu, dzięki czemu, w przeciwieństwie do torebek plastikowych jednorazowego użytku, są przyjazne dla środowiska naturalnego. Ma to znaczenie nie tylko dla realnej ochrony przyrody, ale może także pozytywnie wpłynąć na wizerunek marki. Wykorzystanie eko-toreb pomoże pozycjonować firmę jako działającą w sposób zrównoważony i dbającą o środowisko naturalne, co w czasach coraz większej świadomości ekologicznej, ma znaczenie dla rosnącej grupy klientów - odpowiedzialność za środowisko dotyczy w ich przekonaniu nie tylko  największych przedsiębiorstw, ale również tych mniejszych, w szczególności lokalnych.

 

3. Wachlarz możliwości

 

Producent toreb papierowych - najlepsza oferta.

Jedną z kluczowych zalet toreb papierowych jest również niemal nieograniczona możliwość ich personalizacji i dopasowania do potrzeb konkretnego biznesu, a nawet konkretnej okazji czy wydarzenia. Od toreb standardowych, przez torby klasyczne, aż po luksusowe - laminowane – wachlarz możliwości jest ogromny. Jeśli  dodamy do tego możliwość produkcji niemal dowolnego formatu i nadruku indywidualnie stworzonego projektu oraz liczne możliwości  personalizacji (hot print, lakier UV, tasiemka czy wycięty uchwyt), okazuje się, że jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia specjalistów do spraw marketingu, grafików i dostępny budżet.

 

Zainteresowany? Sprawdź nasze torby papierowe.

Comments are closed.